Kahvihetki ja hieman minusta.

Kuka minä olen? Olen tietysti nainen, äiti ja vaimo, mutta ennen kaikkea olen taiteilija. Taiteilija, joka haaveilee suuria ja piirtelee ja maalailee kaikkea pientä ja suloista.  Välillä tietysti myös ei niin suloista ja isompiakin töitä haluan tehdä. Tykkään vaihtelusta ja rikkoa joitakin rutiineja. Toisaalta tykkään tutusta ja turvallisesta ja tykkään tehdä asioita, niin kuin aina ennenkin on tehty.  Rakastan maalailla ja piirtää nopeita töitä, mutta välillä haastan itseäni ja maalaan päivä, viikko, jopa kuukausi tolkulla samaa työtä.

Perustin vuonna 2015 toiminimen ja nettikaupan. Nettikaupassani on myynnissä minun maalauksia, grafiikkaa ja erilaisia tuotteita, joissa painettuna minun kuvittama kuvani. En ole todellakaan mikään myyjä, mutta on ollut ihanaa opetella uutta ja huomata, että minun kuvistani tykätään. 

Erityisesti pidän siitä, että voin piirtää tai maalata ja hörppiä samalla kaffetta. Kahvihetket ovat tärkeitä minulle ja sen huomaa kyllä kuvistanikin. Tuleva taidenäyttelynikin kantaa nimeä "Saisiko olla kahvia?". 

Ihanaa joulun aikaa sinulle!

Jokos sinä olet tehnyt joulutorttuja?

IreneEllen Instagramissa.

www.ireneellen.fi



Kommentit

Suositut tekstit